
13,00 USD/dzień

Najlepsza cena wynajmu samochodu
Lokalizacje wynajmu
Opinie
Lotniska
Zabytki
Ostatnia aktualizacja: 21 Grudzień 2025
345Rental Locations
98Airport Locations



















Map View of Car Rental Locations in Londyn

Avis
8.6/10

Hertz
8.2/10

Europcar
8.4/10

Alamo
8.5/10

National
8.5/10

GREEN MOTION
6.7/10

Anonimowy
London
Ocenione: 19 Grudzień 2025
Warto dokładnie sprawdzić w umowie, czy auto nie ma już wpisanych uszkodzeń, a przy zwrocie spokojnie wszystko omówić z pracownikiem – wtedy cała procedura idzie naprawdę gładko.

Anonimowy
London
Ocenione: 10 Grudzień 2025
Chłopak z wypożyczalni był mega pomocny – wszystko cierpliwie wytłumaczył: na co uważać przy parkowaniu w UK, jak działa congestion charge w Londynie i opłaty za tunele. Do tego dorzucił jeszcze praktyczne tipy o parkowaniu w trudnych miastach jak Edynburg czy York. Zero wciskania czegokolwiek, po prostu szczera życzliwość. Wielki plus!

Anonimowy
London

Anonimowy
London
Ocenione: 15 Grudzień 2025
Nie wciskali nam żadnych dodatkowych ubezpieczeń, obsługa była super, a my i tak mieliśmy już pełne ubezpieczenie z kraju.

Anonimowy
London

Anonimowy
London

Anonimowy
London
Ocenione: 30 Październik 2025
Pracownik odpowiedzialny za wydanie samochodu cierpliwie wyjaśnił funkcje pojazdu, co było bardzo uprzejme!

Anonimowy
London
Ocenione: 2 Grudzień 2025
Zapytałem, czy trzeba dokupić ubezpieczenie. Odpowiedzieli, że nie ma potrzeby, bez żadnego nacisku.

Anonimowy
London
Ocenione: 3 Listopad 2025
Standardowy proces wynajmu samochodu za granicą oraz znormalizowana obsługa.

Anonimowy
London
Ocenione: 30 Październik 2025
Podróż autobusem H2B z terminalu 2 lotniska Heathrow do wypożyczalni samochodów była bardzo wygodna. Ważne jest, aby poinformować kierowcę, że jedziesz do Green Motion, aby skorzystać z bezpłatnego przejazdu, w przeciwnym razie trzeba zapłacić ponad sześć funtów od osoby. Autobus najpierw zatrzymuje się przy terminalu numer 5, a potem jedzie prosto do wypożyczalni. Obsługa w wypożyczalni najpierw próbowała sprzedać mi droższe auto, twierdząc, że trzeba tylko dopłacić trochę, ale w rzeczywistości było to aż 40 funtów dziennie. Po odmowie zaproponowano mi ubezpieczenie, co także odrzuciłem. Dopiero wtedy zajęto się moim wynajmem, obsługując równocześnie innego klienta z Europy lub Ameryki. To jedna z przyczyn, dla których nie jestem całkowicie zadowolony z ich obsługi. Auto, które otrzymałem, było niemal nowe, z przebiegiem tylko 7,000 mil i w dobrym stanie. Niestety, podczas jazdy na północ, gdzie temperatura była niższa o 7-8 stopni, pojawił się alarm o niskim ciśnieniu w oponach. Rozwiązanie tego problemu trwało trochę długo, ale na szczęście udało się to załatwić bez opóźnień w podróży. Ogólnie samochód był w porządku, ale obsługa mogłaby się poprawić.

dojście pieszo

dojście pieszo

Autobus wahadłowy

dojście pieszo

In terminal

dojście pieszo

In terminal

Zadzwoń po odbiór

Autobus wahadłowy

In terminal

dojście pieszo

Bezpłatny autobus

Bezpłatny autobus

Autobus wahadłowy

Bezpłatny autobus

Autobus wahadłowy

Autobus wahadłowy

Autobus wahadłowy

Bezpłatny autobus

Autobus wahadłowy

In terminal

In terminal

Meet & Greet

In terminal

Bezpłatny autobus

Bezpłatny autobus

Bezpłatny autobus

Bezpłatny autobus

Zadzwoń po odbiór

Bezpłatny autobus

In terminal

Autobus wahadłowy

Autobus wahadłowy

In terminal

Bezpłatny autobus

Bezpłatny autobus

Autobus wahadłowy

Autobus wahadłowy

Autobus wahadłowy

In terminal

Bezpłatny autobus

In terminal

Bezpłatny autobus

Zadzwoń po odbiór

In terminal

Zadzwoń po odbiór
Show more
Złóż
Show more
Złóż
Show more
Złóż
Show more
Złóż
Show more
Złóż











