Sign In
24/7
App
Bezstresowa jazda zaczyna się tutaj
rightPrzystępny
rightPełne ubezpieczenie
rightDostosowane do Twoich potrzeb
Dlaczego warto wybrać nasze ubezpieczenie?
Full Coverage

Pełne Ubezpieczenie

Kolizja, kradzież, uszkodzenie, odpowiedzialność i inne

Competitive Prices

Konkurencyjne Ceny

Do 50% taniej niż w punktach wynajmu

Global Coverage

Globalne pokrycie

Zakres ochrony w głównych krajach i regionach

Simple Claims

Proste roszczenia

Łatwy i szybki proces zgłaszania roszczeń, roszczenia zamykane w ciągu 48 godzin

Co jest objęte?

Coverage 1

01.

AXA Pełne Ubezpieczenie

AXA
CheckUbezpieczenie od skutków kolizji (CDW)
CheckUbezpieczenie od kradzieży
CheckPokrycie szyb, luster, podwozia i opon
CheckKoszty holowania i pomocy drogowej
CheckUbezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków
CheckUbezpieczenie od utraty wynajętych przedmiotów i opóźnienia w odbiorze

02.

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków

AXA

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (PAI) zapewnia ochronę finansową w przypadku przypadkowego uszkodzenia ciała lub śmierci podczas prowadzenia wynajętego samochodu lub jako pasażer z pokryciem 375 500,00 USD

03.  Ochrona przed anulowaniem wynajmu samochodu

W przypadku anulowania lub braku przybycia, zostanie Ci zwolnione 95% opłaty za anulowanie lub opłaty za brak przybycia

Porównaj z ubezpieczeniem przy wynajmie

Cechy
Nasze Ubezpieczenie
Biuro Wynajmu
Cena
Niższy
Wyżej
Przejrzystość
Wyżej
Często niejasne
Zakup online
Różni się
Yes
Wsparcie 24/7
Wyżej
Różni się
SafeNasze Ubezpieczenie
Niższy
Wyżej
Check
Check

Jak to działa

Add Insurance

Dodaj ubezpieczenie

przy rezerwowaniu samochodu

Get Coverage

Uzyskaj natychmiastowe ubezpieczenie

przez e-mail

Drive Protected

Ochrona kierowcy

z całodobowym wsparciem

Claim Easily

Zgłoś łatwo

online w razie potrzeby

Opinie klientów

User
StarStarStarStarStar

Przystępne i bezproblemowe! Moje roszczenie zostało zatwierdzone w zaledwie 24 godziny. Zaoszczędziłem 50% w porównaniu do punktów wynajmu. Gorąco polecam!"—Emily Carter

User
StarStarStarStarStar

Najlepsza cena, jaką znalazłem! Super łatwy proces roszczeń z natychmiastową wypłatą. Na pewno skorzystam ponownie!"—Michael Rodriguez

User
StarStarStarStarStar

Tańsze niż firmy wynajmujące i super szybkie! Zgłoszone online w kilka minut i zatwierdzone w 2 dni. Niesamowita obsługa!"—Oliver Thompson

User
StarStarStarStarStar

„Zarysowałem mój samochód podczas podróży i złożyłem reklamację po jego zwrocie. Proces reklamacyjny był prosty i szybki — idealny na bezstresową podróż. 10/10 doświadczenie!” — Sofia Alvarez

Najczęściej zadawane pytania

Q

Czy nadal potrzebuję ubezpieczenia firmy wynajmującej?

A

Nie, jeśli zakupisz nasze ubezpieczenie, zazwyczaj nie musisz kupować 0-franszyzowego Ubezpieczenia od Uszkodzeń Kolizyjnych lub Ubezpieczenia od Kradzieży oferowanego przez firmę wynajmującą. Nasza polisa oferuje pełne ubezpieczenie w lepszej cenie

Q

Co powinienem zrobić w przypadku wypadku?

A

Jeśli jesteś zaangażowany w wypadek, będziesz musiał zapłacić nadwyżkę pobraną przez firmę wynajmującą, a następnie złożyć do nas roszczenie, gdy ostateczny koszt naprawy zostanie potwierdzony

Q

Jak złożyć reklamację?

A

Po prostu wyślij do nas e-mail na adres support@qeeq.com z numerem referencyjnym rezerwacji, numerem polisy ubezpieczeniowej oraz wymaganymi dokumentami wspierającymi (wymienionymi poniżej)

Q

Jakie dokumenty są mi potrzebne?

A

Aby szybko przetworzyć Twoje roszczenie, przygotuj następujące:
• Oświadczenie o szczegółach straty/wypadku: rodzaj straty/wypadku i kwota roszczenia
• Kopia paszportu i prawa jazdy ubezpieczonej osoby z kraju zamieszkania.
• Kopia umowy wynajmu - dostarczona przez firmę wynajmującą przy odbiorze lub zwrocie
• Twój wyciąg z karty kredytowej pokazujący opłaty za uszkodzenia
Faktura za uszkodzenia od firmy wynajmującej
• Twoje informacje o koncie bankowym do zwrotu kosztów